SUTRA....

WORLDWIDE OEM, STOKIST & WHOLESALER WANTED !


SUTRA membawa maksud penyatuan antara tubuh dan jiwa dengan menggunakan aromaterapi. Kami menciptakan ketenangan dengan produk yang seimbang untuk keperluan anda, sesuai untuk gaya hidup yang sihat dan moden. Produk-produk kami dirumuskan khas menggunakan hanya 100% minyak yang tulen, memberikan aromaterapi yang bermanfaat untuk minda, tubuh dan semangat anda.

Selasa, 19 Mei 2009

Testimoni Produk SUTRA ESSENTIAL

1. Saya dari gemencheh negeri sembilan… semasa saya pergi karnival halal dekat melaka hari tu. Ada promoter tu offer saya guna produk SUTRA. saya pilihlah lavender aromatherapi soap… balik rumah trylah… uihh… bestnyer.. aroma dia..best. kulit sy jadi lembut…..memang terbukti….sabun sutra nie berkesan. [ lavender soap ] [ ann, n9 ]

2. Baru-baru nie saya pulang ke kampung saya yang terletak di Kelantan. Tahu jelah Melaka ke Kelantan bukannye dekat..Erm..hampir 12 jam perjalanan. So, my dad kenelah drive for along journey….Anak-anak sume pempuan xleh la nak tukar-tukar drive. Then, sepanjang perjalanan tu, everytime die rasa penat jerk.. My mom urutkan bahu ayah guna minayk urut Sutra-Refreshing, bagi badan ayah segar dan tak letih untuk drive. Alhamdulilah massage oil-refreshing tub g kesan ynag baik to my dad n membantu die menyergarkan badan n pulihkan tenaga n hilangkan lenguh-lenguh badan… [ massage oil - refreshing ] [ hanim ]


3. Saya selalu balik kerja lewat . Sampai rumah dah rasa penat x bertenaga lag ink buat kerja. Kemudian saya diperkenalkan dengan energizing blended oil. Balik keje saja, saya terus letakakn beberapa titik denagn shower gel n mandi seperti biasa. Baunye membuatkan saya bertenaga n rileks. Kini saya bbertanbah bertenaga untuk membuat kerja dengan energizing blended essential oil. [ Energizing blended oil ] [ elsa, sarawak ]

4. Selepas menggunakan massage oil Sleep Well, bahu melegakan, menyihatkan dan senang untuk tido. Keesokannya senang bangun dan terasa lebih segar. Tidak rugi isteri saya memperkenalkan produk ini kepada saya.. [ Massage Oil – Sleep Well ] [ Zozli ]

5. Mula-mula saya x berapa percaya tentang keberkesanan sabun ini, tapi apabila telah menggunakannya saya dapati kulit saya yang berjerawat di lengan tangan semakin berkurangan dan baunya memebuatkan saya selesa. [ Soap – Lemongrass ] [ shan, Melaka ]

6. Sebelum ni saya pengguna bodyshop sebab sebab saya suka bau dia yang tahan lama tapi lepas saya guna perfume Sutra Juliet, saya rasa produk ini standing dengan perfume bodyshop yang kite tau sedia maklum international yang mahal harganya. So apa salahnya kita gn produk Negara kita Malaysia kan.. [ Perfuma – Juliet ] [ hanis ]

[ perfume – My Heart ] [ anim, from Melaka ]

8. Pada awal bulan april yang lepas saya telah menemui satu laman web yang memasarkan produk-produk aromatherapy iaitu aromasutra.com. Ianya buatan Malaysia. Pada mulanya saya agak ragu-ragu untuk mencuba kerana tidak pernah mendengar berkenaan produk ini sebelumnya. Oleh kerana harganya yg agak murah jadi saya memutuskan untuk mencuba. Hasilnya………………….sungguh menakjubkan. Dalam masa sebulan mencuba saya amat berpuas hati dengan kesannya. Penggunaan pati minyak tulen lavender bukan shj memberi kesegaran pada tubuh badan, bahkan telah membantu memulihkan dari demam. Ianya berkesan …..saya telah perolehi apa yang diinginkan dengan harga yg berpatutan. Anda juga patut mencubanye.. [ Essential Oil – Lavender ] [ anisa, 22thn ]

9. “ Saya mengetahui tentang produk aromatherapy Sutra ini dari teman lebih kurang 3 minngu yang lalu. Mereka syorkan kepada saya untuk dunakan sabun Sutra n perfume keluaran Sutra..Keinginan untuk mencuba, saya membeli 2 produk iaitu sabun-tea tree n ferfume –juliet. TERNYATA ianya berbaloi. Sabun tea tree telah membuatkan masalah kulit muka saya berkurang. Penggunaan kedua-dua produk ini membuatkan diri saya lebih berkenyakianan. Haruman Juliet telah memberikan kesegaran sepanjang hari. Ianya benar-benar memuaskan hati saya. Sungguh berpatutan.. Sesiapa pun patut mencubanya.. [ Soap – Tea Tree ] [ Perfume – Juliet ] [ hida, 24 thn ]


10. [ Pammy Leo, Kuala Lumpur ] I’ve tried aromatherapy handmade soap (serai wangi). I love it smell anf of course I loved it and want to buy more…

11.[ En Sofi , n9 ] Saya kerja terlalu kuat, Lengan, leher dan bahu saya terasa begitu sakit dan lenguh-lenguh. Teman wanita saya menghadiahkan saya Rfreshing massage oil. Setelah menggunakan sengal-sengal di bahu, lengan dan leher saya mula pulih. Kini saya rasa segar dan tak perlu riso dengan rasa sakit lagi. Sebab saya ada Sutra….. J [Massage Oil – Refreshing ]


Sutra Essential @ sutraessential.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan